Friday 7 August 2009

TIGA MENANG GANJARAN REMITTANCE@SECONDS Oleh Hasrulraizan (Dipetik dari Media Permata Khamis, 6 Ogos 2009)


BANDAR SERI BEGAWAN, Rabu - Remittance@Seconds dengan Western Union melancarkan program ganjaran bersama pada April 2009 terutama bagi Pemegang Kad Emasnya.
Program itu adalah program pertama di antara banyak program yang ditaja Western Union untuk pelanggan Remittance@Seconds yang menyediakan nilai lebih tinggi dengan memberikan mereka hadiah pasti serta-merta.
Program ganjaran untuk 2009 itu memberikan pemegang kad peluang memenangi hadiah wang tunai dalam jumlah $100, $300 dan $500.
Pelanggan layak mendapat satu kupon undi bertuah dengan menebus jumlah mata iaitu 20 mata untuk kupon perak, 25 mata untuk kupon emas dan 30 mata untuk kupon platinum.
Pemegang kupon perak berpeluang memenangi $100, pemegang kupon emas pula berpeluang memenangi $300, manakala pemegang kupon platinum akan memenangi $500 jika kupon mereka terundi.
Tiga pemenang bagi cabutan suku pertama iaitu Conrado B. Cinco Jr mendapat $500, Merlindo Carido memenangi $300 dan Naveen Kumar Surapaneni memenangi $100 menerima hadiah mereka daripada Pengarah Urusan Remittance@Seconds, Sri Anne Masri di syarikat berkenaan baru-baru ini.
Pelanggan menyatakan kepuasan hati mereka dengan perkhidmatan yang disediakan oleh Remittance@Seconds melalui Western Union kerana cepat dan selamat.
Sri Anne menyatakan Remittance@Seconds menghargai pelanggan yang menggunakan perkhidmatan yang mereka sediakan untuk menghantar wang pendapatan mereka kepada orang yang tersayang di negara mereka secara selamat dan pasti.
Remittance@Seconds yang terletak di Bangunan Maya Puri berdekatan dengan Coffee Bean di ibu negara itu menawarkan perkhidmatan pengiriman wang melalui Western Union, dan dibuka tujuh hari seminggu dari pukul 8.30 pagi hingga 8 malam.

No comments:

Post a Comment